30 October 2008

Mari berkonvo!

2x konvokesyen. 1- anjuran Kedutaan dan 1 lagi anjuran PMRAM. Ada satu lagi hari ni tapi tak larat nak pegi. :D


Konvo anjuran kedutaan Malaysia.




Konvo anjuran PMRAM
More picture at :
http://www.facebook.com/album.php?aid=38989&l=cfcff&id=780667402


Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak la menamatkan pelajaran di University Al-Azhar. Terima kasih yang tidak terhingga kepada isteri yang tersayang yang bersusah-payah menjaga suaminya ini hingga ke saat penerimaan sijil dari Al-Azhar. Shakartuka Shukran! Love you!
............................................................................................................................

Tadi baru balik dari hussain / khan al khalili market utk beli kitab dan beberapa barang. Ingat nak poskan sikit lagi kitab sebelum 1hb november ni. Maybe, just maybe, end of november kami akan pulang ke tanah air. Now dah masuk winter and dah sejuk sikit-sikit. Nanti dah sejuk sangat susah sikit. Baik balik cepat boleh menghidup udara segar sambil makan satey (cik nadiah kate) eheh.

Now sibuk dengan urusan tawkil, sijil muaqatah dan beberapa perkara kuliah. Sijil terpaksa ditaukilkan disebabkan ianya mengambil masa yg terlalu lama and kami tak dapat nak tunggu disebabkan visa yg hanya sampai bulan Disember.

Ok, its all for now. Nanti updated lagi InsyaAllah.
Balik kampung! wowowow balik kampung! eheh

No comments: