19 October 2008

Mansurah

Baru-baru ni kami pegi Mansurah (lebih kurang 50-60 Km) utk melawat sepupu Pn Nadiah, Hanan yg baru datang tak sampai seminggu disamping nak ambik goodiebag yg dikirim dari Putrajaya. Thanks!
Cerita selanjutnya : http://norllmaster.blogspot.com







Minum icekrim biskut boria di Mansurah. Tak penah jumpa lagi ni kat tempat lain di Mesir!




Pemandangan sungai Nil di Mansurah dari tingkap keretaapi.




Makan-makan bersama Hanan di Mo'men. Peace!


We are happy sebab dapat barang yg sangat banyak dari Putrajaya. Sampai je rumah hanan, Nadiah terus bukak asam yg dia kempunan nak makan sejak sekian lama, ehehe. Ada banyak barang-barang yg lain (gambar di http://norllmaster.blogspot.com). Thanks semua!

Hanan sihat, and tempat dia pun ok. Ada bermacam-macam restoran termasuk KFC and Pizza Hut selain bermacam-macam kedai berdekatan. Kire tak susah la. Rumah pun elok. Semua elok. Alhamdulillah.

Bank HSBC pun dekat dengan tempat dia (only 5 - 8 minit taksi). Kire tak susah la. Bank-bank lain yg boleh guna pun banyak. Kami yg di Tanta terpaksa naik taksi 2 jam utk pegi HSBC!
.................................................................................................................

Tadi pegi kulaih jab, chek kot-kot natijah tasfiah dah keluar, tapi tak keluar lagi. Yg keluar cuma Qanun.

Pc dah pun selamat dijual. Selesai satu kerja. Ada byk lagi kerja lain nih!

En Are pun akan berangkat pada malam ini utk kembali ke tanah air. Seronok la hg. Jumpa di sana no! kalau aku sempat balik sebelum hg kenduri aku pi ok!

Kami maybe akan terus balik ke Malaysia. Maybe bulan depan (tengok keadaan urusan sijil dan lain-lain).

Salam jejak kasih utk En Aznil (Ex Langgar) yg dah 13 tahun tak jumpa aku. Hg takdak ka gambaq-gambaq yg aku boleh tgk. Gambaq dulu-dulu ka kalau ada. Ehehe. Tak sangka hang boleh jumpa aku melalui blog aku ni. Cayala! Banyak cerita budak-budak langgaq yg lain yg aku nak dengaq nih!

Okeh! Salam utk semua!
Doa utk kami!

No comments: