23 September 2008

Maidah Rahman


Yesterday we bukak puasa at Maidah Rahman again. Memang sedap, and thats why we pegi lagi and maybe akan pegi lagi. Shukran utk pakcik yg sponser iftar.

Di mesir, tak seperti di tempat kita yang punya la banyak makanan yg pelbagai jenis. Bazar Ramadhan yg bertebaran di seluruh pelusuk bumi di negara kita memang la cukup banyak. Dalam 30 hari Ramadhan kita boleh makan 30 hingga 300 jenis lauk pauk (takde la banyak macam tu, tu saje je nak tunjuk kate banyak, ehehe). Memang kami rindu nak berjalan-jalan di bazar ramadhan di Malaysia. Di mesir ni tak ada bazar ramadhan macam yang kat tempat kita. Makanan dewang pulak hanya ada beberapa jenis shj. Seronok merasa dan makan di tempat orang, tapi kadang-kadang boring jugak la kan. :D

And yesterday jugak, kami pegi jumpa Dr Duha. Dia lambat datang, kami terpaksa tunggu hampir 2 jam di klinik. Dr buat scan and chek my little sunshine punye blood/urine test and dia kata "very good result". Alhamdulillah. Our baby is now 2 month old. Semoga Allah swt permudahkan segalanya bagi kami. Amin..

Seorang kawan bagitau yang control dah keluar. Rasanya natijah pun tak lama lagi. Berdebar jugak la nak tunggu natijah ni. Hope everythings fine and dapat najah dengan mumtaz, amin!

Ok, that all for today. Akhir kata :


;) Selamat berpuasa!

2 comments:

mkaw77 said...

Selamat hari Raya dri org Malaya..
best ke raya kt sana??

Muhamad Elyas Harun said...

Boleh laa. Cuma takde ketupat rendang dengan kuih raya macam kat sana :D