14 August 2006

Assalamualaikum

Well..

Hari ni kat Cairo, Malam ni nak bertolak ke Matruh Siwa, Sempadan dengan Libya. Kalau korang nak tau kat mane boleh chek dalam Google Earth. Pegi merehatkan minda dan fikiran sambil beseronok-seronok! ewah!.

Teringat aku waktu aku dengan geng2 kelas aku dan budak2 rumah kedah dan newtown buat xpdc ke Qadani, Swat dan Minora ( Pakistan ). Best gile! ni rase macam nak pegi balik Qadani. ehehe...ramain kawan2, best sikit. Harap lepas ni takde tensyen2 dah. Lepas ni bertunang dan pegi umrah, then sediakan diri utk kelas dan study. Kena bagi dapat Mumtaz utk Final Xzam ni. What matter hepen. ehehe..Semangat!!

Tadi baru lepas cakap dengan safiyah (adik aku). Lama tak borak dengan dia, banyak cerita dia. Mama dengan abah pegi Hattyai honeymoon. Safiyah kata mama seronok sangat sebab aku nak bertunang, ehehe. its ok. aku memang seronok jugak. sekurang-kurangnye dah ada ikatan. takyah pikir dah bab tu kan? ehehe...

Kata safiyah hantaran semua makteh yg buatkan. Makteh memang terer bab-bab tu. Kak Norjismah (Hakim Negeri Perlis) dah tukar duduk Putrajaya. Elok sangat la mama bawak dia. Nanti Uncle Azharuddin mesti suke. eheh..

Kata safiyah lagi, Uncle Nazri (Bendahari Negeri Perlis dulu, sekarang jadi bendahari bagi Negeri Pulau Pinang) akan ikut sekali. Uncle Nazri akan bercakap bagi pihak aku. Bestnye! Haji Nazri memang terer bab-bab ni. ehehe...Thanks Haji Nazri!!

Aku ok saje bab-bab kenduri ke ape ke. Sebab semua org rumah buatkan. Janji, lepas ni dah ada ikatan dengan Cik Nadiah. Alhamdulillah. Doakan semoga kami bahagia!

Seronok la dewang buat majlis pertunangan aku di Putrajaya 16hb nanti. Aku sendiri maybe atas kapal ke Mekah time tu.ehehe..ape2 pon. Thansk for ebrione!!

Ok, nanti aku tulis lain la kot. Nanti lepas balik dari Matruh Siwa aku akan add pic di yehmaster.fotopages.com. Jumpe lagi!!

C-Ya!!!

No comments: