01 August 2006

Assalamualaikum!!

Hari ni hari paling best sejak aku sampai ke Egypt. Teringat yg Nadiah suruh tuliskan dalam blog. Thanks!

Kemarin (30 Julai 2006) Result untuk xzam Tahun 3 aku dah keluar. Alhamdulillah aku najah!!(Pas!!). Bukan senang woo, sebab mase tengok result tu di kuliah, tgk ramai yg rasib(fail). Nasib baik celah-celah tu aku pas jugak. Budak bawah dan atas aku pun fail. Ada member yg sampai bawak 10 madah (subject)!!. Berkat doa dari semua, Alahmdulillah.

Yang paling bestnye aku dapat Mumtaz (Perfect) dalam subject B.I aku!! ehehe..Pastu dapat Jayyid Jiddan (Sangat Baik) dalam Quran. 2 subject lagi (Hadith and Fikh) aku dapat jayyid (Baik).5 subject lagi maqbul dan 2 lagi (usul and lughah) aku rasib. But its ok sebab aku dapat masuk tahun akhir jugak. ehehee....

Malam sebelum aku tengok result memang takut sangat sebab dengar kate ade budak sampai 8 madah (subject) sangkut. Ada kawan aku sampai 10. Ramai pulak tu. Pastu aku teringat yg Syujaq penah buat nazar kambeng seko masa di newtown dulu kalau dia dapat jayyid jiddan. Dan dia dapat!. So, aku pun nazar jugak la. ehehe...

Shidin kena jalan kaki dari kuliah samnpai rumah ditengahari musim panas sebab dia nazar macam tu kalau pas. ehehe...cayala kau shidin!! Kan aku dah kate, kau kene jalan balik rumah jugak shidin!!eheheh...dia pun fail subject usul dan lughah jugak macam aku. kate study sekali. ehehe...

Ada 3 nazar yg aku buat...

1- Belanja housemate KFC.
2- Puase isnin and kamis (minggu ni je).ehehe...
3- Botak.

Ehehe..alhamdulillah, aku dapat ape yg aku nak ;-). Cume kena usaha next year betul2 supaya dapat habis tahun akhir ni (jayyid Jiddan @ Mumtaz) Amin!!

Hepi gileee!!!

14 hb ni dengar kata KPP nak buat pegi siwa. Kalau ada duit aku nak pegi jugak. Umrah maybe 15 sept ni. Maybe dapat merasa Tarawikh di Masjidil Haram!! yes!! Pasal bisnes aku nak berenti kejab. Maybe lepas Umrah aku nak buat lain. Mama dah call Auntie Naimah. Mama kata nak call lagi Jumaat ni. Tak lama lagi la Cik Puteri yee...eheheh...

Aku rase setakat ni dulu. Yg penting aku hepi. Korang hepi la skali! ehehe...

C-Ya!!

No comments: