21 August 2006

Assalamualaikum..

Letih dan hitam dah jadi aku..ehehe...rase macam budak kampung changloon..;-P

XPDC aku bersama geng-geng KPP dalam EMAS 06 ke Matruh dan Siwa memang best. Walaupun ade banyak bende yg kurang tapi bagi aku, semuanya best-best. Thanks kepada Mat Lan dan adhoc2.

Gambar-gambar masih tak sempat lagi aku nak upload. Insya-Allah nanti sempat aku upload.

XPDC Matruh Siwa 2006 :

First Day :
Naik Bas di Rumah Perlis Cairo pukul 1 pagi dan sampai di Matruh lebih kurang 8am. Lebih kurang 8 jam + dengan solat subuh dan rest di perhentian. Memang mula2 masuk Matruh memang terkejut la dengan pantai dia yg cantik sangat-sangat.Lepas letak bag dalam hotel, terus blah pegi mandi. Memang best. Sempat lagi kami naik kapal kayuh ramai2. 17LE je sejam. syer 6 org. kire ok la tuh kan?

Lepas makan and solat zohor semua, start bertolak ke Cleopatra Beach. Memang best. Pantai dia cantik sangat. elok sangat utk berPosing. ehehe..disitu ada Hamam Cleopatra atau tempat mandi dia.hayya..pelik2 laa Firaun zaman dulu ni.

No comments: