01 July 2007



Semalam baru lepas hantar Azril di airport. Tak sempat nak jumpa leh, pakkoq dan zahid sume sebab semua dah masuk. Kiteorg dari Tanta sampai lambat sebab jalan jem. Ada lori balak terbalik tengah jalan. arab laa...hayya...eheheh...

Thanks to Adinda sebab kasi world clock kale biru.ehehe...

Sebelum tu, lepas xam baru ni pegi jalan2 dengan Azril di Alex. Saje bawak azril ambik gambar kat Qalah, maktabah dll sebab dia nak balik msia. Thanks to Iman and Waad sebab tolong sewakan hotel. ehehe...

Semalam baru dapat tau dari Ustaz yg control dah keluar. Katanya natijah keluar 14hb Ogos. Hayya..lamenye la nak menunggu...tak sabar nak balik dah nih..huh...

Thanks for da lirik sweety..
Ni ade satu lirik utk awak. Misyu!

Bila aku jatuh cinta
Aku mendengar nyanyian
Kan datang padaku
Menggema dunia

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat matahari
Kan datang padaku
Dan memelukku dengan sayang

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat sang bulan
Kan datang padaku
Menemani aku

Melewati dinginya mimpi...
Melewati dinginya mimpi...

Bila aku jatuh cinta...jatuh cinta..
Bersama dirimu
Peluk aku..ciumlah aku
Sayang...

Nidji - Bila Aku Jatuh Cinta

Love and Doa.
Posted by Picasa

No comments: