15 April 2006

assalamualaikum..

Hari ni datang lambat sebab ada kerje kat rumah..tapi nad dah offline..dapat baca email..thanks..
Minggu ni banyak sikit jalan..sebenarnye takut dengan xzam yg semakin dekat dan kitab banyak kena baca..bahas lagi, Quran lagi dan lain2..
Banyak benda yg aku baru belajar di Mesir..lain dari yg sebelumnye...
Ada beli 2 pokok..satu macam pokok krismes kecik dan satu lagi macam alor vera tapi ada belang2 putih macam ekor Godzilla..sebab tu beli tu..ehehe..gambar nanti ek..
Semalam beli bantal...first time tdo dengan "bantal" di Mesir..sebelum ni bantal jugak..tapi bantal yg di"pinjam" dari Qatar Airways..ehehe..paham2 laa..dah hampir 9 month...
25..25..25..
Chop dah dapat Minah Saleh UK...
Dia 18, masih kerje..masuk islam ketika umur dia 16, mak ayah dia tak islam lagi..Kakopin jumpa masak dia keluar Masturat baru2 ni..dia datang nusrah kakopin....seronok chop..
Now dewang tgh bercinta di MSN Mesengger...

Aku penin bile cakap bab kawen...help me!!

Penting ke M.A PhD??
Aku dah dapat maklumat sikit dari epol pasal nak sambung di UK..ingat tahun depan nak pegi jugak UK..
Tadi abah call...dia kata cuti nanti boleh keluar jemaah..tapi aku ingat nak masuk British Counsil...aku kena start plan lain sekarang...
Kesian jugak dekat family...sampai bila dewang kena support aku..aku kan dah 25..

taknak bincang dah..chow!!

No comments: