08 April 2006

assalamualaikum...
Malam ni datang awal sikit. Tapi ngantok pulak rase sebab semalam tak tido. Semalam epol datang borak pasal dia nak pegi uk. Katenye awek dia nak support dia blajar kat UK. Katenye lagi awek dia ade syarikat kordial Nisaa. Awek dia nak pegi ireland bulan 9. Semoga bahagia engkau epol. Jangan lupe aku bile dah jadi manager syarikat kordial. nanti kena "beli satu percuma 10!!".ehehehe

Juz 6 tak abis lagi. Banyak lagi kena cover. Budak2 rumah pulak semua nye pelik2 sekarang. Masing2 dah naik syekh. Ajak buat laksa pon buat donno je. ehehe..budak2 yeh...sabar2 je la...nanti bile dah lama dah dewang kat mesir ni dewang tau la...

Aku rindu dengan kampung halaman di karachi. Rase nyesal jugak keluar dari NewTown. Tapi tu la...aku rase susah2 duduk dikarachi pon lebih senang dari duduk di mesir. Banyak beza member2 disini dengan member2 di karachi. Budak2 sini lebih kepada title ustaz. Baru belajar satu kitab turas kire dah habis hebat takde dah. Maklum la..kat kisdar dan tempat lain takde kitab turas..ade la satu dua kitab..sedangkan aku belajar 7 tahun kitab turas pon takde la nak tunjuk2..eheheh..terover geram pulak..

Aku taktau nak kongsi dengan sape kadang2..sorang kat putra..yg faiz pulak nun jauh di karachi..eheh..yg budak2 rumah ni pulak asyik bisingg je tak abis..over lagi...sabar2..ehehe..

minah: ada something happen.ari ni bebudak cuti sekolah.pastu pagi tadi nah bangun lewat ngn kak opin apa.kak opin x keja lagi.pastu.tepon bunyi.syameem angkat.pastu ada org laki omputih.kata nk ckp ngn sister.dia bg kat sabeera.pastu org tu dok ajak nk ajak saabeera sembg.pastu seif bg tepon lagi satu kat abg jamal kat atas.jd abg jamal dok dngr.org tu kata kat sabeera dia nk ajak p bowling la..sabeera tak tau sapa org tu.pastu kak opin heran abg dok dngr apa.dia ambik tepon dr abg jamal.dngr org tu dok ckp ngn sabeera.dia tnya sapa ni. pastu org tu kata: i want to take ur daughter.takut gak la.maybe org tu saja test tgk2 ada budak pompuan dak.maybe dia ingt sabeera besar kot.jdi ari ni kak opin hantar ngn ambik nah keja.kalo dak nah p sorang ja.tu la abg doa semua ok..yeh : abg jamal tak repot polis ka?

Hayya..takut pulak aku dengaq cerita nah..tapi takpa..abg jamal tau kot nak buat apa..org putih ni bukan boleh kira..banyak yg jenis otak tak betul..aku pon tak paham..tamadun dewang cap kipas udang kot..

Aku ingat aku kena balik dulu..maybe esok aku online lain..sori ek..

Doakan aku untuk xzam nanti...aku nak cepat2 balik msia dan cepat2 balik putra...tak sabar nak makan icekrim biru nih..ehehe..

ok..chow!!

( esok ade LORT : The Two Tower 11 KSA )

No comments: