07 December 2007

7 Days To Go!

Takutnyeee! ehehe...

Lagi 7 hari lagi nak sampai ke hari yg dinanti2. Buat masa sekarang alhadulillah semuanya berjalan seperti yang dirancang. Bilik pengantin dah siap 70%. Wallpaper dah aku lekatkan, ekon katil meja dan lain2 semua dah ada. Tadi baru lepas beli rolling utk keten bilik. Baju pengantin esok baru nak ambik. songkok esok nak beli. Lembu tadi che mid dah bagi duit. Ustaz Mat Said kata nak bagi sekor lagi. Shukran banyak2!

Kakopin dengan abg jamal pun dah balik. Nah ada di perlis. Boleh la tolong temankan aku buat keje sikit. Pasal facial ni aku pun taktau la kena buat ke tak. Tgk semuanya girl je yg buat :p aku kene ke? komen pls!

Hari isnin 10hb Dis nak pegi KL dah. And lepas tu memang bz dah la. Aku tak sabar nak jumpa anak2 buah aku. Aku pon takot jugak la nak menghadapi 15hb nanti. Sape2 takde petua ke? :P

Tadi Hadi msg bagitau yg xza di kaherah start 5hb. Takhaluf 26hb disember. Di Tanta tatau la, tapi selalunye di tanta awal. Harap sempat la nak ambik xzam nanti...

Sori to nadiah n mun sebab terlambat sket bayaran fotograpy...

Nak tgk cite Senario jab.

1 comment:

Anonymous said...

selamat pegantin baru yeh..muga berbahagia selalu...