17 signs prove ur insane.....is it....?
SEVENTEEN:
YOU LOOK AT THEIR PROFILE/PICTURE
CONSTANTLY
SIXTEEN:
WHEN YOUR ON THE PHONE WITH THEM LATE
AT NIGHT AND THEY HANG UP, YOU STILL
MISS THEM EVEN WHEN IT WAS JUST TWO
MINUTES AGO.
FIFTEEN:
YOU READ THEIR TEXTS or IMS OVER AND
OVER AGAIN.
FOURTEEN:
YOU WALK REALLY SLOW WHEN YOU'RE WITH
THEM
THIRTEEN:
YOU FEEL SHY WHENEVER YOU'RE/THEY'RE
AROUND.
ELEVEN:
WHEN YOU THINK ABOUT THEM, YOUR HEART
BEATS FASTER AND SLOWER AT THE SAME
TIME
TEN:
YOU SMILE WHEN YOU HEAR THEIR VOICE.
NINE:
WHEN YOU lOOK AT THEM, YOU CAN'T SEE
THE OTHER PEOPLE AROUND YOU, All YOU
SEE IS HIM//HER.
EIGHT:
YOU START LISTENING TO SLOW SONGS,
WHILE
THINKING OF THEM
SEVEN:
THEY'RE ALL YOU THINK ABOUT.
SIX:
YOU GET HIGH JUST FROM THEIR SCENT.
FIVE:
YOU REALlIZE THAT YOU'RE AlWAYS SMILING
TO YOURSELF WHEN YOU THINK ABOUT THEM.
FOUR:
YOU WOULD DO ANYTHING FOR THEM, OR
ANYTHING TO SEE THEM.
THREE:
WHILE READING THIS, THERE WAS ONE
PERSON
ON YOUR MIND THE WHOLE TIME...
TWO:
You were so busy thinking about that
person, you didnt notice number twelve
was missing
ONE:
You just scrolled up to check & are now
silentely laughing at yourself.
NOW MAKE A WiSH. YOU KNOW YOU WANT
TO.......
07 May 2007
03 May 2007
Assalamualaikum..
Baru balik dari Cairo lepas dapat Zakat, ehehe...sampai said nawi jam 2am. Memang letih sangat tapi tak ngantok pulak.
Minggu ni our friendly hero, Spiderman 3 keluar. tunggu ape lagi kawan!
Ape-ape pun,xzam tak berapa hari je lagi.jadi same-same la kite tumpukan perhatian ye ( Aku kitab pon tak bukak lagi, eheh..)
Opss! tadi milano menang 3-0 dengan Man U!! Thanks milano! and thanks to da great perfomance by Master Kaka! hope milan dapat tembus balik kekalahan di Ataturk Stadium pada 2005 lepas. Go go Milano!!
Ok, neway. Doa semoga kita sama-sama najah. Amin!
Baru balik dari Cairo lepas dapat Zakat, ehehe...sampai said nawi jam 2am. Memang letih sangat tapi tak ngantok pulak.
Minggu ni our friendly hero, Spiderman 3 keluar. tunggu ape lagi kawan!
Ape-ape pun,xzam tak berapa hari je lagi.jadi same-same la kite tumpukan perhatian ye ( Aku kitab pon tak bukak lagi, eheh..)
Opss! tadi milano menang 3-0 dengan Man U!! Thanks milano! and thanks to da great perfomance by Master Kaka! hope milan dapat tembus balik kekalahan di Ataturk Stadium pada 2005 lepas. Go go Milano!!
Ok, neway. Doa semoga kita sama-sama najah. Amin!
30 April 2007
Apabila Pak Ali menutup kedainya...
Assalamualaikum..
Sebenarnye,tajuk takde kena mengena pon dengan post..ehehe..
Hari ni baru lepas tukar skin utk blog. Sebab skin sebelum ni terlalu "gelap" dan "rock" ( kate Cik Nemo ) ehehe.. Lepas tu ada letak Meebo Mesengger kat bawah tu. Jadi lepas ni korang boleh la chat sambil usha blog ni. InsyaAllah nanti aku akan isikan dengan bende-bende yg menarik yg boleh dikongsi bersama.
Xzam dah semakin dekat sangat. Takhalluf untuk tahun 3 Syariah Islamiah mungkin pada 8 atau 9 hb. Dan imtihan mungkin start 19hb Mei. Aku satu kitab pon tak start lagi. Ni la susahnye bile "Pak Ali" tak tutup kedai lagi..hayya..ehehe...
Kepada ahli KPP, haa...pandai-pandai la jaga duit zakat tu ek. Nanti jangan lupe jalan Tanta. Jangan buat-buat tak kenal pulak..eheh..
Ok Boss...nanti kite sambung lagi
Adios!!
Sebenarnye,tajuk takde kena mengena pon dengan post..ehehe..
Hari ni baru lepas tukar skin utk blog. Sebab skin sebelum ni terlalu "gelap" dan "rock" ( kate Cik Nemo ) ehehe.. Lepas tu ada letak Meebo Mesengger kat bawah tu. Jadi lepas ni korang boleh la chat sambil usha blog ni. InsyaAllah nanti aku akan isikan dengan bende-bende yg menarik yg boleh dikongsi bersama.
Xzam dah semakin dekat sangat. Takhalluf untuk tahun 3 Syariah Islamiah mungkin pada 8 atau 9 hb. Dan imtihan mungkin start 19hb Mei. Aku satu kitab pon tak start lagi. Ni la susahnye bile "Pak Ali" tak tutup kedai lagi..hayya..ehehe...
Kepada ahli KPP, haa...pandai-pandai la jaga duit zakat tu ek. Nanti jangan lupe jalan Tanta. Jangan buat-buat tak kenal pulak..eheh..
Ok Boss...nanti kite sambung lagi
Adios!!
06 January 2007
Da New Year Has Come...2007
Assalamualaikum kepada semua kawan2..harap semuanye sihat..
Kat Tanta hari ni baru hujan. Kat Tanta kalau hujan faham2 je la kan..habis jalan sume rosak..eheh...
Hari ni sejuk sangat. Musim sejuk di Perlembahan Nil ni boleh tahan jugak walaupun tak sesejuk Pakistan dan UK. Sekarang pulak musim xzam. Lagi 2 hari nak xzam. 8hb Januari 2007. Tahun ni tahun akhir di sini. Harap dapat Safi semua madah sebab ingat nak balik rehat diMsia pulak setelah lama duduk jalan2 negara org. ehehe...
Fasa pertama ni ada 6 madah termasuk satu madah lughah yg tersangkut tahun lepas. Tapi alhamdulillah dah xzam baru2 ni. cume taktau la cane..sebab dia buat xzam dekat luar beranda kuliah. Punye la sejuk, tangan dengan otak pon beku. tatau la cane..memang menguji sungguh. harap2 dapat pas Amin!!
Baru2 ni raya haji Rumah Perlis buat korban lembu dan unta. Shahidan kasi setiap rumah anak negeri seekor lembu. Bagus jugak ek dia buat camtu walaupun dia guna duit org lain. Janji pada pelajar agama dia ingat. Duit raya pun dia kasi seorang le100 tambah duit raya dari kerajaan sebanyak rm500. ada lagi rm500 dari baitul mal tapi dimasukkan dalam rumah perlis sebab tak semua dapat jadi macam tak adil. bab tu aku taknak masuk campor la...ehehe..nanti panjang cite nye pulak!
Tahun 2007 ni banyak perbezaan dari awal tahun 2006. Banyak jugak "kejadian" dan macam2 agenda pada tahun lepas. Antaranya..
1- Dapat masuk University Al Azhar Tanta. Ni pertama kali aku uni kalau korang nak tau..ehehe...dan aku jugak penah belajar di Sekolah Rendah Sri Al Azhar, Jitra. Kedah.
2- Dapat buat bisnes evois. tapi last2 stop sebab nak ke umrah. and balik dari umrah terus xzam jadi tak teruskan lagib uat masa sekarang.
3- Bertunang dengan binti Azharudin dari jarak jauh, Tanta-Putrajaya!
4- Pas xzam tahun 3 dengan bawak 2 madah! Yahoooooo!!! ehehe...
5- Dapat pegi umrah dan jumpa Mama dengan Abah di sana buat pertama kali dalam sejarah hidup aku. Bestnye taktaula nak cakap...aku sangat2 berharap dapat pergi sana utk kali2 seterusnye..amin!!!
6- Kak opin dengan abg jamal datang mesir, second trip abah datang dengan uncle mid dan member2..masa tu tengah xzam tapi tah cane boleh pas? ehehe...amin!!
7- Rumah souq Gaban takkan dilupekan...
8- XPDC MatruhSiwa yg memang mencabar minda dan kulit..ehehe...
Dan banyak lagi kenangan yg tak tertulis kat sini. Memang best laa!!
Aku harap banyak lagi kenangan2 yg best menanti 2007. Doakan utk aku dapat pas xzam. Pada member2 pakistan, uk ,sa, nz, mesir dan lain2..aku ucapkan Salam Aidil Adha dan Selamat Tahun Baru. Innamal A'amalu Binniat!!! ingat tau!!
Chow dulu bro!
Kat Tanta hari ni baru hujan. Kat Tanta kalau hujan faham2 je la kan..habis jalan sume rosak..eheh...
Hari ni sejuk sangat. Musim sejuk di Perlembahan Nil ni boleh tahan jugak walaupun tak sesejuk Pakistan dan UK. Sekarang pulak musim xzam. Lagi 2 hari nak xzam. 8hb Januari 2007. Tahun ni tahun akhir di sini. Harap dapat Safi semua madah sebab ingat nak balik rehat diMsia pulak setelah lama duduk jalan2 negara org. ehehe...
Fasa pertama ni ada 6 madah termasuk satu madah lughah yg tersangkut tahun lepas. Tapi alhamdulillah dah xzam baru2 ni. cume taktau la cane..sebab dia buat xzam dekat luar beranda kuliah. Punye la sejuk, tangan dengan otak pon beku. tatau la cane..memang menguji sungguh. harap2 dapat pas Amin!!
Baru2 ni raya haji Rumah Perlis buat korban lembu dan unta. Shahidan kasi setiap rumah anak negeri seekor lembu. Bagus jugak ek dia buat camtu walaupun dia guna duit org lain. Janji pada pelajar agama dia ingat. Duit raya pun dia kasi seorang le100 tambah duit raya dari kerajaan sebanyak rm500. ada lagi rm500 dari baitul mal tapi dimasukkan dalam rumah perlis sebab tak semua dapat jadi macam tak adil. bab tu aku taknak masuk campor la...ehehe..nanti panjang cite nye pulak!
Tahun 2007 ni banyak perbezaan dari awal tahun 2006. Banyak jugak "kejadian" dan macam2 agenda pada tahun lepas. Antaranya..
1- Dapat masuk University Al Azhar Tanta. Ni pertama kali aku uni kalau korang nak tau..ehehe...dan aku jugak penah belajar di Sekolah Rendah Sri Al Azhar, Jitra. Kedah.
2- Dapat buat bisnes evois. tapi last2 stop sebab nak ke umrah. and balik dari umrah terus xzam jadi tak teruskan lagib uat masa sekarang.
3- Bertunang dengan binti Azharudin dari jarak jauh, Tanta-Putrajaya!
4- Pas xzam tahun 3 dengan bawak 2 madah! Yahoooooo!!! ehehe...
5- Dapat pegi umrah dan jumpa Mama dengan Abah di sana buat pertama kali dalam sejarah hidup aku. Bestnye taktaula nak cakap...aku sangat2 berharap dapat pergi sana utk kali2 seterusnye..amin!!!
6- Kak opin dengan abg jamal datang mesir, second trip abah datang dengan uncle mid dan member2..masa tu tengah xzam tapi tah cane boleh pas? ehehe...amin!!
7- Rumah souq Gaban takkan dilupekan...
8- XPDC MatruhSiwa yg memang mencabar minda dan kulit..ehehe...
Dan banyak lagi kenangan yg tak tertulis kat sini. Memang best laa!!
Aku harap banyak lagi kenangan2 yg best menanti 2007. Doakan utk aku dapat pas xzam. Pada member2 pakistan, uk ,sa, nz, mesir dan lain2..aku ucapkan Salam Aidil Adha dan Selamat Tahun Baru. Innamal A'amalu Binniat!!! ingat tau!!
Chow dulu bro!
Subscribe to:
Posts (Atom)